ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/3/21 11:19
نویسنده : یه مادر
323 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای خوبی رو پشت سر گذاشتم و میزارم ولی فکر رفتن همسری به قلبم فشار میاره.

وقتی همسری خونه ست ، گل پسرم حتی یک لحظه رو هم از دست نمیده و مدام هم به من یادآوری

میکنه چون بابایی نبود دلم براش تنگ شده و بود الان میخوام کنارش باشم.........

پنج شنبه و جمعه رفتیم کوه خونه خواهرشوهری و حساااابی به هرسه مون خوش گذشت و البته

دیدن یک پدیده شگفت انگیز و ترسناک شب جمعه کلی من رو ترسوند و حس کنجکاوی پسرم

رو تحریک کرد.

جزوه های دانشگاه ابراز دلتنگی میکنن برای من ولی چه سود که من فرصتی برای محبت کردن به

اونها ندارم .........

همسری امروز رفته تهران ، صبح توی شرکتشون جلسه ست و بعد از ظهر هم ستاد . بی انصاف ها

یک روزمون رو از ما گرفتن . برای ما ثانیه ای غنیمته . برای چهارشنبه هم احتمالا بلیط دارن و .......

خدایا شکرت

شکرت برای تمام داشته ها و نداشته هامون

شکرت برای وجود همسرم و نازنین پسرم

شکرت برای زندگی و زنده بودنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
21 خرداد 91 12:38
اخی عزیز دلم پس منم حتما نی نی دار میشم ای جان مرسییییییی عزیزز دلم بهم گفتی اینجوری هی امیدم بیشتر میشه
مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 9:00
عزیزممم! وبلاگت به نظرم خیییلی قشنگه1 باید وقت بذارم بخونمش! پیش منم بیا.... اگه خوشت اومد بگو تبادل لینک کنیم! راستی شما کجایین؟؟ همسری کجاست؟؟؟ خدا محمد رضا رو واسه شما و شمارو واسه محمد رضا حفظ کنه!