ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/9/10 9:11
نویسنده : یه مادر
173 بازدید
اشتراک گذاری

با خواهر شوهر بزرگه مشغول مکالمه تلفنی بودیم و اساسی درد دل میکردیم ، من از دست

برادرهای اون که نمیزارن همسری راحتی کنه و اون هم از دست عروس و پسرش که دارن

خون اون و شوهرش رو تو شیشه میکنن ....... داداش بهرام(شوهر خواهر شوهر) که کنار

آبجی بود داد میزنه م....... به علی بگو تو کربلا به ما کار نمیده ؟ پاشیم 4تایی بریم از اینجا

(پسرم نخودیه) خسته شدیم مهاجرت کنیم ، من هم گفتم کربلا نمیریم من برای پسرم برنامه

دارم و بیا بریم کانادا همینجوری که ما سه تا کنفرانس گذاشتیم و سر به سر هم میزاریم پسری

که مشغول مشق نوشتن بود داد میزنه میگه : عمرا بزارم برین کانادا !!!!!!!!!!

میگیم چرا؟

میگه : اونجا جای جل الخالق هاست...............

و من همچنان در فکر اینم که این کلمه رو از کجا آورده ؟ منظورش چی بوده ؟سوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بافتنی یکی یدونه
10 آذر 92 9:39
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
یه مادر
پاسخ
سلام بله حتما لینکتون میکنم
سمیرا
10 آذر 92 15:11
مامان گیسو جون
11 آذر 92 16:16
عزیزمممممممم
یه مادر
پاسخ
مامان گیسو جون
11 آذر 92 16:16
دوست جونم اوامر اجرا شد حالا با فایرفاکس هم می تونی واردبشی
یه مادر
پاسخ
عاشششششششششقتم مونا
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 16:21
خصوصی دارید
یه مادر
پاسخ
ممنون بهاره مهربونم
مامان نفس طلایی
11 آذر 92 20:20
عزیزم واقعا از کجا اورده؟؟؟
یه مادر
پاسخ
چه میدونم خواهر کلا حرف زدنش خیلی عوض شده ، خیلی هم لات شده واسه خودش خدا آخر و عاقبت من رو به خیر کنه....