ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

ترم 7

1392/6/19 8:52
نویسنده : یه مادر
182 بازدید
اشتراک گذاری

 

ترم جدید هم رسید.

همین الان انتخاب واحد کردم و خوشبختانه چون دانشجویان عزیز در خواب ناز به سر

میبرند سایت مشکلی نداشت و مجبور نشدم به دانشگاه مراجعه کنم .

قصد داشتم 19 واحد بر دارم ولی به خاطر تداخل امتحانات این کار رو نکردم و به همون

17 واحد رضایت دادم.

این دو ترم خیلی پر کاره ، ترم بعد در کنار طرح 5 باید پروژه نهایی ارائه بدم.

ولی این هم میگذره ، مثل تموم اون 6 ترمی که گذشت.

الان ملاحت و مونا میگن دیدی هی غر میزدی بالاخره داره تموم میشه. با اینکه خیلی بهم

فشار اومد و هنوز هم سختی هایی در پیشه ولی ممنون که با محبتتون راضیم کردین به

ادامه ی این راه .

 

 

از دیشب موسیقی مورد علاقه ی من فضای شهر رو پر کرده ، صدای بارون ...

با اینکه صدای ماشین ها بیشتر اوقات آزار دهنده ست ولی الان خیلی بهم لذت

میده چون خیسی جاده رو مدام بهم خبر میده .

 

خدایا مثل همیشه هوامو داشته باش.

ممنون خدای دوست داشتنی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باران
19 شهریور 92 10:27
اميدوارم اين ترمو هم با موفقيت کامل به پايان برسوني عزيز دلم و به زودي زود به عنوان يه دانشجوي ممتاز فارغ التحصيل بشي گلم
مامان نفس طلایی
19 شهریور 92 14:13
افرین دوستم دیگه اخر راهه .. البته تو این مقطع .. انشالله ارشد و دکترا
باران
20 شهریور 92 9:48
هر جا رنجیدم ، لبخند زدم فکر کردند درد ندارد ، سنگین تر زدند ضربه ها را...
مامان گیسوجون
24 شهریور 92 13:49
خدا رو شکر می کنم به خاطر وجود دوست نازنینی که همیشه تو همه کارهاش موفقه و من به وجودش افتخار می کنم


شما لطف داری عزیز دلم