ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1392/1/22 1:39
نویسنده : یه مادر
233 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر همسرم به خاطر پسرم و به خاطر مامان و بابام میرم دانشگاه........

خودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدائیش اگر غیر این بود همین فردا صبح انصراف میدادم و میرفتم دنبال یک رشته ی دیگه

معماری رو دوست دارم و درش شکی نیست ولی من و سن و سال و شرایطم مال این کلاسها

نیستیم

معمار باید بره و بگرده و ببینه و آشنا بشه باید مطالعه کنه باید ساعتها بشینه و طرح بزنه

حالا من کدومشو انجام میدم؟

هیچکدام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گیسوجون
22 فروردین 92 10:04
چه هفت سین قشنگیییییییییی آفرین به اینهمه سلیقه واقعاً اگه می شد چه رشته ای می رفتی برام جالبه بدونم من خودم عاشق چند تا رشته بودم نشد آخرم رفتم مدیریت خوندم تا یه مدرک فقط داشته باشم همین
یک عاشقانه آرام
22 فروردین 92 12:40
آخی...تحصیل تو رشته ای که دوسش نداری واقعا سخته...
مامان محمدرضا
23 فروردین 92 0:38
سلام هفت سینتون واقعا زیباست آفرین به مامان با سلیقه.ای کاش وبلاگتون عکساش بیشتر بود عکس نی نی تونم ندیدم.نمی دونم عکسش و تو وبلاگ دارید یا نه اما اگه ندارید بذارید ما هم ببینیم. پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
لیلا
30 فروردین 92 9:23
عاشق گلبرگهات شدم و خوب میکنی میخونی ادامه بده موفق میشی


قابل شما رو نداره لیلا بانوی عزیزم