ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

اعتراف

1391/12/17 16:16
نویسنده : یه مادر
371 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها درگیر درس و کار خونه و تدارکات عروسی و همچنین خرید هستم

این ماه کلی ولخرجی کردم و برای خودم حسابی خرید کردم

یه هدیه هم به عنوان عیدی مشترک من و همسری گرفتم (از طرف خودم و خودش به همدیگه)

خلاصه که روند خریدهای من تا اونجا پیش رفت که با اعتراض همسری روبرو شدم

آخه معنی نداره که مرد از نظر تیپ و ظاهر از خانمش سرتر باشه ، اون هم مرد خوشتیپ من

من هم نتونستم بیخیال بمونم و برای خودم سنگ تموم گذاشتم

ولی از همون روزی که خریدهامو کردم خدائیش وجدان درد داشتم تا اینکه همسری پرسید

چرا حساب بانکیش با این سرعت خالی میشه ، دیشب هم کلی نشستم اشک ریختم و خودم

رو سرزنش کردم که چه معنی داره همسری این همه سختی بکشه و تو پولهاشو به این راحتی خرج

کنی............

خلاصه که مزه همه خریدهام رفت و به جاش یه وجدان معذب موند برای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
17 اسفند 91 21:17
سلام عزیزم مبارکت باشه .... عذاب وجدان نداشته باش حالا که خریدی با دل خوش استفاده کن ... حالا از ماه بعد بیشتر پس انداز میکنی


سلام خواهری
ممنونم
ان شاالله
علامه كوچولو
19 اسفند 91 8:23
منم با مامان نفس طلايي موافقم اينا رو كه خريد كردي اشك ريختن نداره عزيزم انشاءالله بعد اين!
مامان کیارش
19 اسفند 91 10:06
عزیییییزممممم مبارکت باشه هرچی خریدی...به سلامتی ایشاالله
ملـــــــــــی
20 اسفند 91 20:55
ایشالله که مبارکت باشه همیشه که آدم روی موده خرید نیست یه وقت هایی آدم خرید می کنه یه وقتایی هم نه مدت ها می گذره و آدم هیچی واسه خودش نمی خره بابا بعضی زن ها اینقدر راحت پول خرج می کنن منم تا دو قلم چیز می خرم عذاب وجدان لعنتی سر کله اش پیدا می شه نمی تونه دو تیکه دلخوشی به من ببینه ذلیل شده
مامان مریم
23 اسفند 91 14:50
یه عیده و یه خرید..همه ی مزه اش مخصوصا برای ما خانوما به همون خریداشه...دست همسری هم درد نکنه که حسابش همیشه فوووله