ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/9/13 16:37
نویسنده : یه مادر
258 بازدید
اشتراک گذاری

همسری فردا جلسه داره و من هم میخوام همراهش برم تهران . پسری رو میزارم خونه

مامانم ، الهام و همسرش(دختر خواهر شوهر) رو با خودم همراه کردم که تنها نباشم . قصد

داشتم برم بازار گل و دلی از عزا در بیارم ولی همسری تو شمال کار داره و میگه همون دور و برها

باشید که هواش تمیزتره . احتمالا برم تجریش و امام زاده صالح (اگر اشتباه نکرده باشم) تا حالا

نرفتم .

دوستان عزیز تهرانی اگر اونجا اوضاع هوا زیادی خرابه به من بگید که برنامه هامو ردیف کنم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
13 آذر 91 18:27
سلام عزیزم هوای تهران از الودگی سرشاره واسه ما تقریبا عادیه اما نمی دونم تو رو که همیشه تو هوای پاک بودی یا نه اذیت می کنه یا نه؟ بعدم فردا تهران تعطیله مطمئن شو بازارا بازه بعد بیا ...
بابای ملیسا
13 آذر 91 20:03
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .