ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/8/21 20:16
نویسنده : یه مادر
266 بازدید
اشتراک گذاری

این یکی از گلدونهای شاپسندمه

عکسهای پسرم رو توی وبلاگ خودش میزارم ولی این رو به خاطر ابرهاش اینجا گذاشتم

جای همسری خالی ، یه ناهار دونفره برای مادر و پسر

چهارشنبه برای شام عموهام و خانواده شون خونه بابام اینا بودن ، مامانم و بابام جدا جدا

بهم زنگ زدن و گفتن بیا فردا که تعطیلی و از این حرفها من هم گفتم چون پسرم تا 7.5 غروب

کلاس داره پس نمیتونم (تکرار میکنم چون مامان اینا یه شهر دیگه اند و یه سه ربعی راهه که

تنها رفتن توی شب عاقلانه نیست) خلاصه اینکه وجدان ما نگذاشت دل پدر و مادرمان را بشکنیم

و با یک ظرف دونات که پسری در تهیه اش بسیار کمک کرده بود سورپرایزشون کردیم و قید کلاس

رو زدیم.

و این هم بارش باران زیبای امروز بر روی تراس ما از پشت شیشه می نگریم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ملی مامان میکاییل
21 آبان 91 21:45
معرکه است آفرین
چه بهشت دنج و کوچیکی برای خودتون درست کردین
دونات ها رو هم حرفی نزنم بهتره


Ghabele shoma ro nadare khahari
سارا
21 آبان 91 23:39
چه تراس زیبا و سر سبزی ماشاالله
خوش به حالتون


ممنون عزیزم
علامه کوچولو
22 آبان 91 14:41
وااااااااااااای خووووووووووووووووش بحالتون چه باصفاست ماددددددددددر
حظ کردم
دونات ها هم خیلی خوشگل بود مزه ش چطور؟


جای شما خالی مزه اش خوب شده بود.
مامان طلا
23 آبان 91 17:11
خونه زیبا و باصفایی دارین که باعث غبطه من شد . امیدوارم دلتون هم همینقدر باصفا باشه
asal
27 آبان 91 15:02


رومینا
13 آذر 91 16:45
سلام از وبلاگتون خیلی خوشم اومد خیلی تراس زیبایی داری. گلدونهایی زیبا