ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

نزدیک است...

1393/10/27 12:11
نویسنده : یه مادر
659 بازدید
اشتراک گذاری

تا اومدن دومین فرشته ی زندگیمون چیزی نمونده . 8 بهمن قراره نامه ی عملم رو بگیرم و 19 بهمن

اگر خدا بخواد پایان این انتظار سخت و شیرین می رسه .

پسرکوچولو مدام در حال چرخیدن و تغییر وضعیته . پسر بزرگم (الهی فداش بشم ، دلم قنج میره

میگم پسر بزرگم . الهییییی که همه ی زنان دنیا این حس شیرین رو تجربه کنن) لحظه شماری می کنه .

و من پر از استرسم ، نمی دونم چرا اینقدر از عمل ترسیدم همش فکر می کنم چه کنم بی هوشی بهتره

یا بی حسی ، نکنه زردی بگیره بچه ، نکنه ....... ذهنم درگیره .

خدا کنه برای همه به خیر بگذره من هم به خیر و خوشی بگذرونم .

توکل بر خدا

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان مطهره
27 دی 93 17:06
سلام خواهر خدا قوت. توکلت به خدا باشه. ایشالا که به سلامتی فارغ میشی. من دوماهی هست گل دخترام بغلم هستن. خدا دوتا دختر صحیح و سالم و ناز بهم داده. شدم مادر سه دخترون.
یه مادر
پاسخ
سلام خواهری خیلی خوشحال شدم میام وبت............
نسرین
27 دی 93 21:35
انشاالله به سلامتی و دلخوش و به وقتش پسرکت به دنیا بیاد. آرمان زندگی منم به دنیا اومد ... دعا کن تو اون لحظه ها همه بچه ها عاقبت بخیر باشن.
مادر
1 بهمن 93 15:55
آخی پس آخرای همزیستی تو دلی شما دوتاست عزززییززم دیگه از توی دل میاد توی اغوش الهی که همه چی به بهترین شکلش انجام میشه و نگرانیهات هم کاملا عادیه عزیزم همه مادرها همین مواقع که میشه شبیه این حسها رو دارن پس خودت رو اذیت نکن کااااملا طبیعیه توکل به خدا
باران
11 بهمن 93 9:19
سلام عزيزم خيلي خوشحالم كه دارين دوباره مامان ميشين من خيلي وقته كه وبم تعطيل شده اما الان كه متوجه شدم تقريبا يه سال بعد من شمام دوباره مادر ميشي خيلي خوشحالم اميدوارم به سلامتي دنيا بياد
مادر
15 بهمن 93 15:07
سلام خانومی خوبی؟ الان حتما گل کوچولوت اومده پیشتون درسته؟ انشاله همتون خوب و سلامت باشید در پناه خدا