ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

آرزو...

1392/6/27 13:55
نویسنده : یه مادر
289 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسری فعلا در بصره ساکن شده .

من تا دیروز فکر میکردم نمایشگاه ساختمانیه ولی نمایشگاه بازرگانیه ، یعنی از دکوراسیون

گرفته تا صنایع دستی ، جواهرات ، خوراکی و و و...... همه چی اونجا پیدا میشه .

کلی حسودیم شد به همسری و از اونجایی که این چندمین نمایشگاهه که بدون من میره

بهش اعلام کردم من هم اکسپوی 2015 رو تنها میرم البته پسرم رو هم میبرمابرواز خود راضی

یکی از آرزوهای چند ساله ی من رفتن به اکسپو ست .اکسپو 2015 قراره توی میلان برگزار

بشه . دارم سعی میکنم از الان برنامه ریزی کنم تا شرایطش برام فراهم بشه .

بگذریم ، آرزو بر جوانان عیب نیست .

خب جناب همسری

ما چشم به راه شماییم

خیلی مواظب خودت باش

دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران
27 شهریور 92 14:33
قالب جديد مبارک
خيلي خوشگل و خوشرنگه دوسش دارم
اميدوارم بتوني به آرزوت برسي يکمي برنامه ريزي ميخواد ولي اگه آقاتونم تونس بياد خوب باهم بريد که بهتره


ممنون باران جان
نه دیگه قرار شد جریمه بشه که دیگه بدون من اینجور جاها نره آخه همه نمایشگاهها مورد علاقه ی من بودن
به قول خودش همه سفر ها کاری بوده و همکارها بودن و نمیشد.....
مامان گیسوجون
27 شهریور 92 17:14
ان شاا... عزیزم
جای ما هم خالی از الان


حتما برات سوغات میارم