ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1391/10/27 17:47
نویسنده : یه مادر
268 بازدید
اشتراک گذاری

امتحان مسخره ای بود

خودمون رو خفه کردیم کتاب خوندیم ، آقا گفته بودن بچه های معماری کتاب رو بخونن کافیه

تازه 26 تا سوال هم داده بود که هر کدوم چند صفحه ای از کتاب رو در بر داشت حالا آقا اومده

از توی جزوه ای که شامل 3 تا برگه بود و بنده و خیلی ها هم اصلا اون رو نداشتیم سوال داده

سه تا از کتاب سه تا از جزوه

بی خیال

درسهام پاس بشن ، این ترم هیچ چیز دیگه ای مهم نیست برام

یکی از بچه ها که مال اینجا نیست میگفت چرا استادهای اینجا قابل پیش بینی نیستن چرا اینجوری

سوال میدن دیدم راست میگه کلا استادهامون دوست دارن بچه ها رو سورپرایز کنن

الان کلی کار هست که دلم میخواد انجام بدم ولی ترجیح دادم بیام پای لب تاب برای خودم بگردم

و بازی کنم

توی سایت 10006016 یه بازی برای پسری آوردم به اسم مزرعه (farm frenzy) خودم خیلی

دوستش دارم از اونجایی که من بینهایت عاشق زندگی توی مزرعه هستم (مثل جودی ابوت

که تعطیلات میرفت مزرعه) این بازی حس اداره یک مزرعه رو به من منتقل میکنه .

با پسری دوتایی کلیییییی وقت میزاریم برای بازی

الان هم دلم خواست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
29 دی 91 22:36
می دونی بازیه نسخه اندروید داره یا نه؟