ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

دلم برای همتون تنگ شدهههههههههههههه

1394/10/9 23:35
نویسنده : یه مادر
1,633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وبلاگ نازنینم

سلام دنیای مجازی

وااااااااااااای که چقدررررررررررر دلم برات تنگ شده بود

اعتراف میکنم که در حق وبلاگم و دوستان نازنینم خیلی بی معرفتی کردم

غرق اطرافم شدم

وقت گذروندن با دوستانی جدید که به واسطه ی مدرسه رفتن پسرم وارد زندگیم شدن

ولی هر چی فکر میکنم دوستان این خونه و دوستیشون یه حال و هوای دیگه داشت

خیلی خاص ..........بغض گلوم رو گرفته

توی خیلی از شرایط سخت و توی تنهاییام اینجا مامن ارامش بود

باید گرد و غبار رو از این خونه ی دوست داشتنی پاک کنم

پس

دوباره سلاااااااااااااااااام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
15 دی 94 20:34
سلاااااام من همیشه به وبلاگت سر میزدم ولی خبری نبود دلم واستون تنگ شده بود خیلی خوشحالم که دوباره اومدی
یه مادر
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون سمیرای مهربونم