ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

نظرات (11)

نسرین
2 اردیبهشت 94 1:01
سلام خانومی قدم نورسیده ات مبارک.... خدا الهی بهت ببخشه هردوشون رو حافظشون باشه. کپی داداشش شده هااا ... حالا نمی دونم پسرها شبیه خودتن یا باباشون. پسرهای من کپی باباشونن.
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نسرین جان خدا پسرای گلت رو حفظ کنه هم شبیه منه هم باباش
مامان مطهره
5 اردیبهشت 94 13:35
خدای من ماشاالله ماشاالله خدا حفطشون کنه الهی که هر دو سرباز امام زمان باشن لا حول ولا قوه الا بالله
یه مادر
پاسخ
ممنون از مهربونیت فائزه جان ان شالله
مادر
11 اردیبهشت 94 13:30
خدا نگهدارشون باشه ماشاله خیلی بامزه ست
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیزم
سمیرا
14 اردیبهشت 94 17:33
ماشاا... ماشاا... قربون این گل پسرای نازم برم خدا حفظشون کنه
یه مادر
پاسخ
ممنون خاله جون سلامت باشید
مامان نفس طلایی
15 اردیبهشت 94 16:40
اااااااااااااااااااااای جان دلمممممممممممممم هزار ماشاالله ... دلم ضعف رفت ناناز
یه مادر
پاسخ
ان شالله هرچه زودتر نفس طلایی نازمون رو ببینیم
مامان گیسو جون
15 اردیبهشت 94 19:38
ای جانمممممممممممممم عزیزم هزارماشا... این عروسک رو از کجا آوردی دوستم خدا جفتشون رو برات نگه داره عاشق پاهای نارش شدم ببوسش حسابی راستی دو تا بچه سخته ؟
یه مادر
پاسخ
شما لطف داری خاله جوووووون
مامان فائزه
27 اردیبهشت 94 13:02
سلام ما دوباره اپ کردیم تشریف بیارید
یه مادر
پاسخ
به به خدمت می رسیم
ĸoѕαr
7 خرداد 94 18:20
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
یه مادر
پاسخ
ممنون از مهربونیتون عزیزم ان شالله برسم چشممم
مامان نيوشا
13 خرداد 94 16:38
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان گیسو جون
2 مرداد 94 14:04
سلام عزیز دلم خوبی فرشته هات خوبند ممنون از تبریکت فکر کنم بچه دوم خیلی وقتگیره و آسون نیست چون دیگه خبری ازت نیست خصوصی داری عزیزم سلام مونای گلم ممنون عزیز دلم الان دیگه کاملا شرایطمون یکیه 😍😍😘😘
ايليا جون
3 مهر 94 12:02
قدم نو رسیدتون مبارک باشه انشاالله دامادشون کنید[پاسخ ممنون عزیز دلم❤❤❤