ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

بدون عنوان

1393/7/9 19:27
نویسنده : یه مادر
792 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                       

یه شب زیبای دیگه توی زندگیمون رقم خورد .

نمیدونم چه حکمتی در عدد 8 هست ، دیروز هشتم بود اولین روز از دانشگاه همسری که خلاصه بعد اینهمه سال و البته باز هم بین مشغله ی زیادش تونست دوره ی ارشد رو شروع کنه

عصر دیروز هم نوبت سونو داشتیم و همراه همسری و پسری رفتم ، خانم دکتر اجازه ی ورود همراه نمیداد ولی گفتم تاریخم رو به خاطر اومدن همسرم به ایران و حضورش جا به جا کردم .

خلاصه قبول کرد بیان داخل و خوش به حالشون شد . جالب اینجا بود که وقتی گفت پسره اولش پسری کلی ذوق کرد بعدش هم دیدم چشمای همسری داره برق میزنه و خلاصه فهمیدم

پدر و پسر از اینکه نینیمون پسر شده قند تو دلشون آب شده .

تقریبا 9 بود که کارمون تموم شد و بعدش پدر و پسر برام گل خریدن چون شب سالگرد عقدمون بود و امروز ثبت ازدواج من و همسری 13 ساله شد.

خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم برای همه ی نعمتهایی که بهم داده و همه ی اون چیزهایی که نداشتنش رو هم قطعا خداوند صلاح دونسته .

شکرت خدای دوست داشتنی من .

پسندها (2)

نظرات (9)

سمیرا
10 مهر 93 0:44
تبریک میگم عزیزم ان شاا... قدمش پر از خیر و برکت باشه
یه مادر
پاسخ
ممنون سمیرا جان
مامان گیسو جون
12 مهر 93 12:47
مبارک باشه عزیز دلم خوشحالم که پسر گلمون سالمه خدا رو شکر نمی دونم چرا حس می کردم این بار دختره اما به قول تو حکمتش رو فقط خدا می دونه پس بازم شکر
یه مادر
پاسخ
ممنون خواهری آره عزیزم ، 99% اطرافیانم میگفتن دختره ولی قسمت ما شازده پسره
مامان نفس طلایی
16 مهر 93 12:32
عزیز دلمممممممممم مبارک باشه
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیزم
mamane radin
19 مهر 93 13:14
به سلامتی عزیزم،پس فرشته کوچولو پسره! انشااله سالم باشه، همچنین شما،تبریک میگم عزیزم
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیزم ، سلامت باشید
مامان فائزه
27 مهر 93 6:20
خصوصی داری
مادر
27 مهر 93 8:25
ای جانم مبارکه پس پسریمون داداش دار میشه انشاله سلامت و شاد باشین همسر مگه ایران نیستن؟
یه مادر
پاسخ
سلامت باشید عزیزم نه عزیزم ، محل کارش عراقه
سمیرا
18 آبان 93 23:05
سلام عزیزم کجایی؟نیستی؟نگران شدم
یه مادر
پاسخ
دختر معمولی
27 آبان 93 11:16
سلام خانوم خانوما خیلی وقته نیستی. اوضاع رو به راهه ان شاءالله؟ نو رسیده رسیده یا هنوز نرسیده ؟
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبیم شکر ان شالله آخرای بهمن میرسه
نسرین
5 آذر 93 1:17
سلام عزیزم. مامان شدنت هزار بار مبارک باشه دوستم. من رو به خاطر نامهربونی هام و تاخیرهام ببخش . واقعا گرفتار بودم و یه مقدار زیادی هم تنبل . البته جابه جا شدن و خونه پیدا کردن و وسایل و خرید این کارها هم کلی از وقتم رو گرفته بود و ذهنم رو درگیر کرده بود . خوبی خانومی؟؟؟ من رو با پست ثابتت شرمنده کردی عزیزم همین الان اومدم وبت و تو پست اول اسمم رو دیدم. میبینم که شما هم یه پسر در راه داری . انشاالله به شادی و سلامتی به دنیا بیاد و سایه شما و همسرت بالای سرش باشه و عاقبت بخیر. منم یه پسر دیگه دارم که الان حدود 31هفته اش گذشته و اخر دی به دنیا میاد. التماس دعا دارم شدید. شما کی زایمان می کنی؟؟؟ امیدوارم که روزهای سختی رو در نبود همسر عزیزت نگذرونی هرچند که اسونم نیست. ممنونم که به یادم بودی دوست بامعرفتم.
یه مادر
پاسخ
سلام نسرین گلم اومدم وبت