ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

باز هم حیاط خونمون

1393/7/4 12:59
نویسنده : یه مادر
4,362 بازدید
اشتراک گذاری

تشریف بیارید ادامه مطلب

 

 

 

قبلا هم گفتم که ما توی آپارتمان زندگی میکنیم و این حیاط هم روی بام اولمون هست یعنی

جلو اتاق خواب ها ، یه باریکه جلوی اتاق خودمون رو هم همسری برام به شکل باغچه درست

کرده که عمقش به 10 cm هم نمیرسه . توی این باغچه رو بادمجون کاشتم با کلیییی آلوئه ورا

این هم بوته ی به گل نشسته ی بادمجون

بادمجونای کوچولو

 

یه آویز مکرومه بافی از قدیما داشتم که خواهر شوهر بهم داده بود ، چند وقت پیش داخل

حیاط جلوی در اتاقم آویزونش کردم و توش دو تا گلدون گل ناز گذاشتم

عاشق گل نازم ، توی چندتا گلدون هم زدم رو پله ها چیدم توی یه جعبه میوه هم کلی

دارم پرورش میدم که سر فرصت توی گلدون بزنم و حیاط رو حسابی سرسبز کنم

 

 

 

پریشب باد شدیدی می وزید و گفتم الانه که گلدون کوچولوهام رو بندازه ، با کمک پسری

یه گوشه چیدیمشون

 

 

این گل رو خیلی دوست دارم مادر شوهرم بهش میگه گل قندون شاید همین اسمشه

قشنگیش به اون قطره آبی هست که همیشه وسطش میمونه و مثل الماس میدرخشه

 

 

این هم یه کاکتوس با مزه

 

 

فلفل شیرین های توی گلدون ، عکسش جالب شد هم گل داره هم فلفل سبز تازه هم

فلفل قرمز شده ای که سنش از همه بیشتره

 

 

رزماری که من عاشقشم

این رو هم همیشه زیادش میکنم که به دوستانم هدیه بدم

 

 

و این هم باغچه ی غرق آلوئه ورا ، همه ی فضاش تو عکس جا نمیشد دو قسمت کردم

 

 

 

 

گل کاغذی که من و همسری خیلی دوستش داریم

 

 

و این هم شاپسند نازم تقدیم به دوستای گلم

پسندها (1)

نظرات (9)

سمیرا
4 مهر 93 22:55
آفرین دوست با سلیقه خودم چه حیاط قشنگی جه گلهای خوشگلی مامان من هم عاشق گل و گل کاریه یه عالمه گل داره
یه مادر
پاسخ
ممنون سمیرا جان شما لطف داری حق داره مامان ، من هر وقت دلم بگیره و بی حوصله باشم میرم سراغ گل و گیاه و خاک بازی
لیلا
5 مهر 93 20:09
وای خیلی قشنگ بودن عالی.همه گیاهاتو دوست داشتم .عجب ابتکاری .حسودیم شد.ولی خوب رسیدی بهشون .مرسی
یه مادر
پاسخ
ممنون لیلا جان ، قابل شما رو نداره عزیزم اگر نزدیکم بودی حتما برات گل میاوردم
فائزه
6 مهر 93 12:38
سلام خواهر چطوری؟ بهتر شدی؟ افرین به این سلیقه حسابی روحیه ام عوض شد
یه مادر
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خواهر شما خوبید ان شالله ، کم پیدایی خواهرجان خواهش میکنم ، قابل شما رو نداره
mamane radin
7 مهر 93 10:44
very nice dear! thanks
یه مادر
پاسخ
ممنون عزیزم ، قابلی نداشت
مامان گیسو جون
7 مهر 93 23:31
سلام عشقم خوبی ؟ خیلی هنرمندی به خدا تو همه چی خوش به حال اطرافیانت عزیزم شمارت رو دوباره می گذاری برام ؟
یه مادر
پاسخ
سلام مونا جونم شما بسیااااااااااار لطف داری گذاشتم برات خواهر
مینو
7 مهر 93 23:32
سلام از وب پردیس به شما رسیدم.چقدر این باغچه قشنگه.از مهر پارسال تا بحال هیچ گلی جز کاکتوس توی بالکن ما دوام نیاورده.ما سال گذشته ساکن اینجا شدیم.بنظرم بالکن زیادی در معرض باد هست و رطوبت هوا هم کمه .کاشکی بالکن ما هم یک روزی مثل بالکن شما بشه.
یه مادر
پاسخ
سلام دوست من خیلی خوش اومدین ان شالله تراس خونتون بشه همون چیزی که دوست دارین
مامان نفس طلایی
8 مهر 93 16:08
به به به به به به ... کلی لذت بردم
یه مادر
پاسخ
خواهش میکنم ، خدا رو شکر
نگار
11 مهر 93 7:40
من امسال یه گلدون ریحون کاشتم خوب بود چند تا بشقاب ریحون داد همش فکر میکردم این ریحونا طعم ومزش فرق میکنه اخه خودم کاشته بودم البته دیگران هم میگفتند خوش بوتره حالا ببین شما چه صفایی میکنی این باغچه قشنگو هر روز میبینی.... دلت خوش و باغت باصفا
یه مادر
پاسخ
حق با شماست خیلی لذت بخشه . ممنون از حضور پر مهرتون دوست من
مادر
20 مهر 93 3:56
ای جان چقدر قشنگن خیلی خیلی باضفاست انشاله که زندگیتون هم همیشه سبز و با صفا باشه راستی خیلی وقتا میاومدم ننوشته بودی فکر کردم دیگه مشغولید و نمیاید خوشحالم که بازم هستید
یه مادر
پاسخ
ممنون از لطف و مهربونیت دوست گلم