ღ♥ღدلخوشی ها کم نیست ღ♥ღ

93/6/25

1393/6/25 22:24
نویسنده : یه مادر
652 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر پسری رو بردم شهر بازی ، قبلش با هم رفتیم مطب دکترم و تاریخ سونو رو عوض کردیم تا

بمونه برای وقتیکه همسری برگرده . دلم میخواست امروز به پسری حسابی خوش بگذره ولی آخرش

مثل همیشه هی گفت یه دور دیگه یه بار دیگه .... بیشتر از یک ساعت اونجا بودیم ، حالم اصلا خوب

نبود کمرم که دیگه داشت اشکم رو در میاورد فقط میخواستم به ماشینم برسم که اون هم دور پارک کرده

بودم ... پسری شاکی اومد بیرون ولی حرفهایی بهش زدم اون هم با بغض و درد که وقتی رسیدم جلو

سوپرمارکت(باید حتما خرید میکردم)گفت از ماشین پیاده نمیشه و من رفتم خرید وقتی برگشتم دیدم

عین مردای گنده دستش رو صورتشه گریه میکنه ، گفتم ببین چجوری حال خودت رو هم گرفتی.....

هوا تاریک بود و خیابون شدیدا شلوغ ، بعد از بریدگی آخر که دور زدم ترافیک بود که یهو یه پراید پیچید

جلوم شوکه شدم دستم رو گذاشتم روی بوق و نفهمیدم چجوری کنترل کردم که نکوبم به بلوار......

تمام ترسم هم به خاطر بچه ها بود پسری و تودلیم که در برابرشون مسئولم ، خدا بهمون رحم کرد.

خلاصه که امشب خیلی بهم فشار اومد ... امروز به همسری تو وایبر نوشتم به کارات برس درکت میکنم

امشب پر از بغض شدم دلم خواست به علی بگم برگرد و دیگه نرو کربلا ولی خوب شد که بهش حرفی

نزدم . من شرایطش رو درک میکنم ما با هم تصمیم گرفتیم پس پای همه چی می ایستیم .

خدا خودش کمک کنه که از پس این دوران هم بر بیام .

یادم رفت بنویسم پسری از دیروز دست به قلم شده و به قول خودش شعر میگه ، امشب هم وقتی

رسید خونه یه برگه از من خواست و گفت حتما باید امشب چیزی رو بنویسه ، میخواد از دل من

در بیاره ، ازم خواهش کرد باهاش حرف نزنم که بتونه تمرکز کنه عزیییییییییییییزم عاشق این کارهای

عجیبشم . خدایا شکرت

پسندها (2)

نظرات (4)

سمیرا
25 شهریور 93 22:29
سلام عزیزم واقعا سخته که با این حالت همسری پیشت نیست ولی مطمئنم خدای مهربون بیشتر از همیشه مواظبتونه مواظب شما و همسری و شازده کوچولو و نی نی تو راهیچه جالب اگه شازده کوچولو به شما رفته باشه صد در صد خوب مینویسه
یه مادر
پاسخ
سلام سمیرای مهربونم آره خدا خیلی هوامونو داره خیلی.....شکر ای وای ، شما خیلی لطف داری عزیزم
مامان گیسو جون
29 شهریور 93 1:40
سلام عزیز دلم خدا رو شکر که اتفاق بدی نیفتاد خدا خودش حافظ همتون باشه ان شاا... امیدوارم این دوران دوری زودتر با خوشی تموم بشه ای جون دلم شاعر کوچولوی من دوستتون دارم بوسسسسسس
یه مادر
پاسخ
سلام به روی ماهت خواهر آره خدا رو شکر ممنون از مهربونیت موناجون ما هم دوستتون داریم
مامان نفس طلایی
30 شهریور 93 23:16
سلام عزیزم خدا رو شکر طوری نشد ... واقعا بعضی روزا ادم له میشه و.. انشالله همسری هم بزودی می ان ... خوش به سعادتشون ... التماس دعای ما رو هم برسون که سخت محتاجم
یه مادر
پاسخ
سلام خانوم ممنون از لطفت عزیزم چشم گلم پیغام شما رو حتما میرسونم
نی نی عکس
1 مهر 93 15:57
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir